北海道精子提供ボランティア きゅうすけ

個人で精子提供を行うボランティアです。札幌近郊にて、無償で精子提供を行っております。選択的シングルマザーをご希望の女性、妊娠を望まれるご夫婦・カップル(レズビアンの方々を含む)が対象です。日・英 2カ国語運営。

8〜10月活動報告 Reports from August to October

8月から10月にかけての活動報告をいたします。

出産について

Y.Tさまからご出産のご報告

Y.Tさまから10月に、母子ともに無事に出産なさったとのご連絡をいただきました。

「自分自身が親になる日が来るとは思ってもいませんでしたが、きゅうすけさんの活動のおかげで、今心から幸せを感じています。」

との、嬉しいお言葉をいただきました。

 

提供について

C.Yさまへシリンジ法によるご提供

C.Yさまへ、シリンジ法にて、8月と9月に提供を行いました。

S.Eさまへシリンジ法によるご提供

S.Eさまへ、シリンジ法によって、9月に提供を行いました。

 

面談について

G.Nさまと面談

G.Nさまと新たに面談をいたしました。提供を受けていただくかを、10月末に決定していただく予定です。

 

札幌も紅葉が綺麗になってきました。肌寒いので、風邪などに気をつけましょう。 

精子提供に関心のある方は、どうぞ北海道精子提供ボランティアのページをお読みください。

 

 

Giving birth

Ms. Y.T Gave birth to a baby.

Ms. Y.T gave birth to a baby. Both mother and baby are healthy.

She told happily to me, "I had thought that I couldn't be a mother. However, I got a baby because of your help, and I am very happy now."

 

Donation

Ms. C.Y received donation.

Ms. C.Y received donation through syringe method on August and September.

Ms. S.E received donation.

Ms. S.E received donation through syringe method on September.

 

Meeting

Ms. G.N had a meeting.

Ms. G.N met with me on October. She will decide whether she will be a recipient until the end of October.

 

It's getting cold in Sapporo. Please take care of yourself.

Please visit this page if you are thinking about being a sperm-donation recipient.